fredag 3 februari 2012

Äntligen träning!

Ja, inte för att jag är vidare pigg och fräsch. Men tvingade iväg mig på spinning igår kväll. Jätteskönt, hinner få konstiga tankar mitt i, VAD SJUTTON håller jag på med... Men det går över och i slutet kunde jag till och med ösa på lite extra! NICE!!

I morse var jag och styrketränade efter att ha lämnat bilen på verkstaden i Transtrand. När kroppen är så här vrång som den är nu i kylan då gäller det att ha järndiciplin och verkligen inte ge sig. Flera ggr kände jag att jag ville ge upp. Jag orkar verkligen inte en gång till. Jo, jä....ar om jag ger upp nu!!! Påt igen bara!!

Det är jättesvårt att förklara för någon annan hur det känns när man har fibro, just nu känns det som om det rinner is i ådrorna istället för blod...varje liten led och muskel skriker efter värme. Ibland är smärtan så överväldigande så jag blir yr och måste liksom gå in i mig själv lite. För om jag skulle ge efter för smärtan....en sån där värmefilt skulle inte vara dumt hörni! :)

1 kommentar:

  1. Hejsan! jag ramlade in hos dig av en slump,kände att jag måste lämna ett tassavtryck innan jag går.
    Precis som du lider jag av Fibromyalgi+några fler diagnoser så jag vet vad du menar, ibland gör det så dj...a ont så man har mest lust o kypa ur skinnet.ha det gott o titta gärna in på min blogg
    mvh Flame

    SvaraRadera