onsdag 18 januari 2012

Morgonpasset med Yoga på SATS avklarat! Sjukt kul och skönt! :)
Ikväll blir det styrketräning direkt efter jobbet. Härligt!

På söndag är det öppet hus på TOKA. Så då blir det flera olika pass från kl 11.00-13.30.
Först T-box 11,00-12,00, T-core 12,00-12,30, T-bar 12,30-13,00 och sist T-flow 13,00-13,30.


Träning i 2,5 timme. Blir spännande att se vad kroppen tycker om det!! ;)

Hinner ju inte annat än jobba och träna under veckorna. Men tack vare att syrran har börjat jobba nu efter mammaledighet, så är jag iallafall ledig lördagar och söndagar. Mycket härligt!

Imorgon har jag annat att se fram emot, sola med Ia på morgonen, så skönt med värme för min värkkropp. Verkligen att rekommendera! :) Sedan ska jag prova på Spinning Bas kl 19.00. Blir spännande.
Måste ju lägga till mer conditionsträning, så får se om jag lägger till mer morgonpromenader sen. 

Efter träningen imorse så blev det omelett med fetaost och skinka och MYCKET vitlök med till jobbet. Stackars mina kunder idag...Men jag vill få bort min förkylning fort som attans!!!!!!!!!! Kanske får bli en whisky efter träning och mat ikväll. ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar