fredag 20 januari 2012

Kallt kallt...

Så här såg det ut i dag när jag skulle ut och gå morgonpromenad! Svinkallt!! Fick bli en kortis.....
Murklan (nakenhunden) tyckte som jag att det räckte gott med den stunden ute. Men Milli (Sheltie) var fortfarande full i bus. :)

Vill inte gärna vara ute när det är så här kallt...Mina leder protesterar för fulla muggar av kylan. Men inget att välja på när detta stod o väntade på jobbet!!



Ja, ni får väll luta på huvudet lite, en pall med hundfoder och kattsand. Inte riktigt vad jag hade lust med idag...Men väl behövligt för butikshyllan.

Känns som om min förkylning inte blir vare sig sämre eller bättre. Men ingen feber och inte speciellt ont i halsen så jag kör väl på som vanligt med träningen.

Tänkte lägga in lite mått och vikt oxå, men inte idag. :)

Ha en bra dag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar