onsdag 25 januari 2012

Jäkla kyla...

Min kropp gillar verkligen inte kyla...:(
Värker och blir därför tröttare eftersom jag inte kan sova ordentligt och eftersom jag inte sover ordentligt så blir jag lite låg i humöret. Inte bra! :(  Försöker dock träna som vanligt, men det blir inte några långpromenader.

Var på SATS Yoga i morse!!! Cissi som har Yogan är en underbar tjej! Man blir alldeles lugn bara man hör hennes röst och hon är jätteduktig! Önskar det var Yoga varje morgon....inte lika kul att göra det ensam hemma. Jättebra sätt att börja dagen på! :)

Har inte bestämt om jag ska köra styrketräning ikväll eller imorgonbitti. Imorgonkväll är det ju spinning.
Är så trött just nu att jag helst bara skulle vilja gå och lägga mig i ett hörn och sova. Men tror inte kunderna skulle uppskatta det, de som hittar hit....Så jäkla lugnt just nu....

Milli, (sheltisen) fyller ett år idag!! Tänk vad fort tiden går. :) Nu kan vi börja träna agility på riktigt sa Celine idag. Mmmm, i vår ja.

Herregud, skulle verkligen behöva ngt uppiggnande. Kaffet har ingen effekt alls...

2 kommentarer:

  1. Usch, vad jobbigt det måste vara med värk hela tiden. Jag beundrar dig som håller i gång så som du gör! Kram!

    SvaraRadera