tisdag 17 januari 2012

Mig själv...

Denna blogg kommer att handla om mig själv och min kamp mot min kropp. Jag har fibromyalgi och får ständigt kämpa för att orka vilja överleva!

Jag har nu kommit till ett steg i mitt liv där jag fått in träning som en del av mitt liv. Jag har gått ner 11 kg i vikt och vill gå ner 13 kg till. Först då är jag normalviktig...
Att bli smal är inte mitt mål, jag vill få rediga muskler. :)

Tänker inte skriva en massa fakta om mig själv nu, det får komma allteftersom.

Sidan ser jättekonstig ut nu när jag sitter och skriver men...

Ha de!

3 kommentarer:

  1. Grattis till din fina viktminskning och lycka till i fortsättningen! Det kommer så som en dans med din vilja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Milla! Vi kämpar på eller hur?! :)

      Radera
  2. Hej Annki! Tack för din kommentar hos mig, var ju tvungen att va lite nyfiken och kika hit :-) Kommer tillbaka! Min mamma har fibromyalgi sedan säkert minst 30 år så jag vet vilket h-e det kan vara. Lycka till med allt!

    SvaraRadera