tisdag 28 februari 2012

Träning v. 9

Idag hade jag PT träff. Bästa Jessika på SATS. Kommer verkligen att sakna henne och de andra på SATS när de slutar....även fast man inte är där varenda dag.

Tycker nog att träningen gick bra. Så himla kul och alldeles genomsvett blev jag som vanligt. Så nu ska jag vänta på träningsschemat från henne, hoppas på att kunna träna efter samma program igen på torsdag.

Det jag kommer ihåg från mätningen var att min fettmängd har gått ner från 41 till 36 någonting. :) Väger nu 75,3 kg, otroligt så mycket som jag svullade i helgen. Min mage känns som en luftballong av alla kolisar...:(
Plus att hon tyckte min rygg började synas! Blev jätteglad för det!! :)

Tack för i morse Jessika!


Måndag: Vila
Tisdag: Styrketräning
Onsdag: Yoga
Torsdag: Styrketräning
Fredag: Yoga
Lördag: Styrketräning
Söndag: Längd

Så ser det ut än så länge! :)                             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar