torsdag 9 februari 2012

Mätning!!

Hade lust att mäta idag så då blev det så!!

23 Januari såg det ut så här! Enligt viktpuls så behöver jag gå ner 9,44 kg till innan jag är normalviktig. BMI 25. Min målvikt är 65 kg och dit är det ca 12 kg. Eftersom jag har gått ner ca 1.8 kg i månaden, så borde det då ta mig ett halvår till att nå min målvikt. Men det viktigaste ändå är ju att gå ner i fettvikt. 41% fett på PT Jessikas våg...:(

Bröst (under): 81 cm
Midja: 80 cm
Höfter: 101 cm
Lår (mitt på): 56 cm
Vad (mitt på): 38 cm
Överarm (mitt på): 33 cm
BMI: 28,47

VIKT: 77,5 med kläder på.

Idag 9 februari

Jag behöver gå ner 8,23 kg till för att vara normalviktig. Till min målvikt är det 10,6 kg.

Bröst (under): 80 cm (-1 cm)
Midja: 78 cm (-2 cm)
Höfter: 95 cm (-6 cm)
Lår (mitt på): 55 cm (-1 cm)
Vad (mitt på): 37 cm (-1 cm)
Överarm (mitt på): 34 cm (+ 1 cm)
BMI: 27,77

Och vikt då? 75,6 kg (-2 kg)

Kanske dags att ta en formbild.....

 

4 kommentarer:

  1. Tjohoo! Grattis, vad du är duktig! Jag sa ju det igår ;-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det gjorde du faktiskt! Kram!!

    SvaraRadera
  3. woow vad duktig du är! men att du orkar... det är inget dåligt träningsschema du lagt upp. skulle jag köra på så där så skulle jag inte komma ur sängen dan efter. vissa saker är till o med omöjliga för mig att genomföra.
    lycka till nu med fortsättningen o hoppas att du går i mål snart
    // Flame

    SvaraRadera
    Svar
    1. I början när jag började träna mer så var det jättejobbigt! Fick börja om flera ggr eftersom kroppen protesterade allt vad den orkade. Tror det har tagit mig ca 1.5 år att ta mig hit. Den sträckan tar säkert för en "normal" människa 0,5 år. Men det gäller att inte ge upp även om man får kämpa mer än andra!! Nu ger träningen så mycket mer än ontet. :)

      Radera