måndag 13 februari 2012

Ingen träningshelg...





TrÃ¥kigt nog blev inte denna helg alls som jag tänkt mig...Längd var ju inplanerat pÃ¥ lördag tillsammans med Peter och barnen. Nya skidorna behöver köras in! :)  Men eftersom Peter hade fullt upp med annat under dagen sÃ¥ var kl helt plötsligt för mycket för att ge sig iväg ut.

På söndagen skulle det ju vara box, men redan på lördagskvällen så hade jag ont i halsen. Drack whisky men på söndagen hade jag fortfarande ont i halsen. Så då skippade jag Boxen. INTE träna när man har ont i halsen var de gemensamma ropen från omgivningen!! :(

Hade iallafall Mary Kay party på söndagen. JÄTTETREVLIGT! Bjöd på Oopsies, med smör och pålägg. LCHF kokostoppar som Celine och Alyssa hjälpte mig att göra. Och LCHF kladdkaka med hallon-jordgubbssås och grädde. Väldigt lyckat!! Efteråt satt vi och myste i soffan vi som var kvar och pratade träning och mat mest. :) Såå mysigt, jag behövde verkligen det! Tack ni som var här! Ni är underbara! :)

1 kommentar:

  1. Det var väldigt trevligt, så mysigt att bara sitta och snacka i lugn och ro. Mer sånt :-)
    Hoppas att du piggnar till fort nu!

    SvaraRadera