tisdag 31 januari 2012

Ofrivilligt träningsuppehåll...

När jag skulle stänga butiken igår kväll så tar jag ju alltid in ÖPPET skylten. Hade lite bråttom eftersom jag skulle iväg på T-baren, och när jag lyfte så högg det till i tummleden så jag trodde jag skulle svimma. Fick bort skylten med en hand, körde i full fart till hallen. En kvart försenad nästan. Snälla Camilla Lind hade plockat fram grejer till mig. Men efter ett gott försök fick jag helt enkelt ge upp...kunde inte köra fullt ut med ben eftersom jag sträckt mig och handen var helt obrukbar!!! Gjorde så hiskeligt ont!! :(
Blev så himla ledsen, för med en obrukbar hand blir man ju helt jäkla handikappad.
Efter att ha varit till syrran med lite matvaror (hon stackarn är ju magsjuk igen...) åkte jag hem, åt lite mat och sedan smällde jag i mig en halvliter glass. Ja, så gör ju jag när jag blir ledsen...glass eller Polly. Värktabletter, liniment på handen och benet och sedan i säng. ALLT ÄR BARA EN MARDRÖM; IMORGON VAKNAR JAG OCH ÄR HELT FRISK!!! 


Tji fick jag!!!

1 kommentar:

  1. Du, gå och kolla upp handen! Så vi kan träna massor sen! Du kan ju inte boxas med en hand heller ;-)

    Kram!

    SvaraRadera