torsdag 26 januari 2012

Inspiration!

Igår kväll var mina döttrar på friidrottsträning i Sälenhallen. Deras första gång. Så jag tänkte som så, att det är kul att kolla in lite vad de gör och då skippa styrketräningen.
Såklart var det just den kvällen jätte härligt folk som var där och tränade....blev jättesugen på att träna och INSPIRERAD av att titta på litegrann. Inte stirra, det är fult!! Så jag tackar er som var där (ni vet vilka ni är), för jag fick en liten kick av er träningsglädje!! :)

I morse när jag kom till gymet var jag som vanligt ensam...:( och då försvann min glädje och lust...MEN då klev ännu en INSPIRERANDE tjej in på gymet! Som bara är bäst, och sprider sin utstrålning över hela gymmet!! Sååå härligt! Som gudasänd liksom! :) Till lilla mig...

Tack för att ni finns härliga människor som har den här äkta utstrålningen och möter alla och envar leende och med en vänligt ord, inspirerande! Utan er skulle jag ha nått botten i mig själv.....

Vill även skicka ett stort leende till er som är så himla gulliga och läser min blogg och sedan ger mig lite kredit för min kamp. Det värmer mitt hjärta! Ingen nämnd och ingen glömd! :)

Ha det bäst där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar