måndag 23 januari 2012

Mina mått!! :)

Ny vecka nya förväntningar och nya krafter!!

Måndag: Vila
Tisdag: Styrketräning
Onsdag: Yoga
Torsdag: Spinning
Fredag: Styrketräning
Lördag: Längdåkning
Söndag: T-Box

Får hålla igen lite, vill mer egentligen....Är spinning även tisdagar.Bodybalance tisdagmorgnar. Gympa Onsdagkvällar och Bodypump torsdagar efter spinning. :)

Enligt viktpuls så behöver jag gå ner 9,44 kg till innan jag är normalviktig. BMI 25. Min målvikt är 65 kg och dit är det ca 12 kg. Eftersom jag har gått ner ca 1.8 kg i månaden, så borde det då ta mig ett halvår till att nå min målvikt. Men det viktigaste ändå är ju att gå ner i fettvikt. 41% fett på PT Jessikas våg...:(

Mina mått idag, hoppas ingen kund kommer in just nu när jag står och mäter mig. Även om jag står i fikarummet så...

Bröst (under): 81 cm
Midja: 80 cm
Höfter: 101 cm
Lår (mitt på): 56 cm
Vad (mitt på): 38 cm
Överarm (mitt på): 33 cm
BMI: 28,47

VIKT: 77,5 med kläder på.
 Som mest har jag vägt 89,9 kg. Huvaligen....

110830 så såg mina mått ut så här:

Vikt                                BMI                              Midja                         Höft                        
86 kg       31,6 91 cm 115 cm
   

1 kommentar: