lördag 17 november 2012

Social depression...

Det har hänt så himla mycket sen sist jag skrev här i bloggen. Tyckte först att det bara är positiva saker, men just nu så känns det inte positivt...

Jag har sålt butiken till syster yster. Kändes jättebra när allt var påskrivet och klart. Det drog ut på tiden ett par månader typ...:(. När jag nu har varit där och hjälpt syrran, när hon behövt vara ledig, så känns det jättekonstigt. Inga beställningar att göra, inga dagsrapporter att föra in, ingen e-mail att kolla. Hm...

MEN nu har det gått ett par veckor sen Jenny tog över och helt plötsligt har jag fått ngn slags social depression! Ja, vet inte vad man ska kalla det annars. Har ju jobbat inom service i så många år. Har haft kundkontakter dagar i ända och trodde väl inte att det skulle bli sååå tomt. Ja, tomt efter alla trevliga kunder som man har haft förmånen att träffa.

Nu sitter jag här på dagarna med matteboken framför mig och det känns...ensamt...

Ja, matteboken ja. Har då tagit tag i mitt liv tyckte jag, började läsa matematik 2. Sen ska jag även läsa historia. Och när det är klart så blir det lärarutbildning. OM jag inte hinner ändra mig innan dess! ;)

Träningen har fått en uppdatering oxå. Träffat en jättetrevlig PT i Stockholm. Alexandra Söder!!!
Styrketräningen har fått en riktig uppryckning. Tyvärr kan jag inte riktigt komma till rätta med matschemat. Men ska verkligen ge det en chans till veckan. Vill jag eller vill jag inte? Vad vill jag isåfall? Trodde jag visste...men karaktären sviker. 
Ska försöka hitta en bild på hur jag skulle vilja se ut om jag fick önska mig. :). Och sätta upp den på kylskåpet. Hihi!

Veckorna som följer kommer att vara snarlika när det gäller träningen:
TRE pass styrketräning/vecka.
1-2 pass latina och ett pass BOX.
Morgonpromenader innan frukost.
Om det dyker upp YOGA eller FIGHT på T.O.K.A så kommer jag att hoppa på det med. Men det blir ett plus isåfall. 


Har även fått tillökning i familjen. En chinese crested valp som heter MISA. Hon är såklart helt underbar och jättebusig!!

IDAG blir det styrketräning med bästaste Camilla. :). Sen kommer syrrans barn på em. Alwa och Geron. Så det blir verkligen full fart!

Ha det bra därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar