måndag 23 april 2012

Tränar igen, i väntan...

Doktorn på akuten i Sälen gav, efter halsprov och sänka, klartecken för träning! Men mina andra funderingar får jag ta via tidsbest. Så direkt utanför byggnaden ringde jag o best tid. I början av maj ska jag då dit igen och prata med doktor Kent. Får hoppas att han tar mig på allvar nu då...
Så då tränar jag igen då.

Måndag: T-bar
Tisdag: vila
Onsdag: styrketräning
Torsdag: core+zumba
Fredag: styrketräning
Lördag: styrketräning
Söndag: ?

Plus att jag ska försöka komma ut på några prommisar oxå. Får väl dra på sig vinterkängorna igen då! :(

IDAG börjar jag med LCHF igen, nu är det slut med godisätandet. Har ätit glass så det nästan sprutar ut ur öronen...slut med detta!! Min mage är i uppror och mår inte alls bra, hungrig hela tiden och bara stoppar i mig vad jag än får tag på! SLUT med detta nu!

Till lunch blir det idag hemmagjord älgrostbiff med blandsallad o coleslaw. Mums filibaba! :)

1 kommentar:

  1. Bra! Fast box på torsdag då ;-) Och vi ses väl på gymmet i morgon!

    kram!

    SvaraRadera