onsdag 18 april 2012

Allt jäv.. skit, livet leker fa........heller...

Nu var det ett tag sedan...:(
Flytt, nytt jobb och sjukdom tar helt kraften ur mig....vill bara sova....
Förhoppningsvis är jag ute på andra sidan nu, även om jag fortfarande mår skit!
Imorgon går jag till läkarmottagningen akut och hoppas att jag får en doktor som orkar bry sig!!
För nu är jag trött på detta. Knölen på halsen har blivit större igen, förmodligen har jag fått magkatarr av all stress, fortfarande ont i halsen, huvudvärk, yr,  såååå trött, tänker inte rada upp alla mina krämpor här, tror verkligen inte ngn orkar lyssna ändå.

Det ena efter det andra leder till inre stress och det gör ju inte saken bättre med kroppen.

Har nu inte tränat ordentligt på ett tag och verkligen slarvat med maten hela tiden. Tänker inte ställa mig på vågen eller mäta mig. Vill inte bli ännu mer deppad. :(

Så lösningen på detta då kan man undra???

1. Ja, först och främst DOKTORN imorgon. Ska de tömma knölen för femtielfte gången eller blir det nya prover för att kolla värdena på .....va fasiken heter det nu då...kommer snart på det...vänta bara lite....sköldkörteln....JA, så heter det. Sorry!
Har jag halsont eller är det bara knölen som stör nu??

2. Skärpa till mig med kosten!! Nu får det vara nog! LCHF here i come! Aldrig mått så bra eller varit så pigg förut. Så en kombination med LCHF blir det igen.

3. TRÄNA TRÄNA TRÄNA!!! Börjar med morgonprommisar och morgongym igen. NÄR halsontet är borta såklart. Men tänker börja med en promenad ikväll så det så!! Lägger inte upp ngt träningsschema ännu då eftersom jag inte vet om jag är frisk nog...gör det efter doktorbesöket istället.
Förhoppningsvis får jag tillbaka krafter av kosten så jag kan köra på med träningen på allvar. TOKA blir det oxå, bra träning och riktigt roligt.
 Jag ska lägga upp mål med min träning, så jag har något att sikta mot. VAD vill jag uppnå, vart vill jag vara om ett halvår, ett år???

4. VITAMINER OCH OMEGA 3 
Redan börjat med det igen.

5. Hm...TA ITU med saker som behöver redas ut i mitt liv. Men det orkar jag inte just nu, utan det andra får komma först.

6. UMGÅS med människor man tycker om! Så man kan dela med sig till varandra av lite positiv energi.

Ja detta blir väl en bra början tycker jag. Bara att sätta igång då!! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar