onsdag 4 juli 2012

Sorry...

Vet att det var jättelängesedan jag skrev något. Men eftersom jag inte har haft något positivt alls att skriva om så har jag hellre låtit bli.

Börjar dock känna mig bättre, en aningens. Tycker synd om de som har sådan smärta hela tiden som jag får en vecka innan mens. Så fruktansvärt handikappande på alla sätt och vis. :(

Trots allt så var jag äntligen och tränade idag. Det blev T-box, och allt gick rätt så bra.
Hoppar däremot över att träna varje dag denna vecka. Känns jättetråkigt såklart eftersom jag tänkt att ha trappat upp träningen en etapp till nu. Alltså med lite mer konditionsträning. T ex spinning. Även Fighten är ju en hel del kondition. Meeeen det sket sig. Ingen idé att planera långt fram tydligen. Då blir bakslaget desto större. :(

Min nya medicin verkar inte fungera över huvudtaget. Dr Kent ringer väl när han ska när nu det är. Till dess fortsätter jag och äter den. Kunde ta månader innan den verkar som den ska.




Enslaved Angel Posters

































2 kommentarer: